Saturday, January 15, 2011


tjejer som gillar att klä upp sig ogillar ofta att klä av sig,
det handlar inte om prylar utan känslan för saker.
Så om en sak blir klar efter två år har förståelsen för saken växt,
att ligga bredvid utan att röra är hundens mönster.
Det har skett ett mord på kontoret.
alla är misstänkta, men alla vet vem det är.
Polisen är inkopplad men ingen är på platts än, jag har slutat hoppas och tagit mig ut i trapphuset. dörren till andra våningen är öppen och jag knuffar Kenny omkull in i faxstationen, Cindy drar i brandalarmet och Jeff skurar upp spyorna från Brian.
han har förlorat vi har alla förlorat hela huset kolappsar vattenrören brister och två faller i hop bara av ljudet.

garaget var fortfarande öde som att allt de rasade från toppen?

Jag har jobbat förlänge och det tar på mina krafter ävenom det kommer av lyckoanfall,
jag låter som en repad skiva.
jag tröttnar lätt på min röst men måste använda den för att inte tappa mina vänner, jag talar för andras skull?
ibland tror att det är bättre att vara tyst än att säga något den andre kan se i ögonen att det är lögn,
problemet är tystnaden.

dagensord;vackertass

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se