Sunday, September 19, 2010


Länder hela och dela, om gränser som skapar murar och burar vi kan kalla det fängelse kommer jag alltid att slå sönder den största, elakaste jäveln i mitt block bara för att visa att alla kan bli spöade av Ingen.
Jag väljer att sitta av min tid, jag är fri att ta vilken form jag vill.
Vill du kännasigen, fyllas, tömmas eller fallas i sär.
Jag formas ständigt till det jag inte vill, allt jag tänker blir sanningen och mina sanna tankar blir till drömmar.

Du definieras inte av tillfället utan det är tillfället som ska definieras av dig.
Jag ger inte för att bli omtyckt utan till de jag tycker om, kalla det vad du vill jag kallar det text.
Ljuset reflektera det du är, över språk och tal i de dödasdal, akten, jakten och bytet, två guldmynt och en själ.

dagensord;byggd

1 Comments:

At 12:59 PM, Anonymous Anonymous said...

du borde sluta skriva

 

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se